Herkese merhaba ben gebeliğimi öğrendiğimden beri hep erkek hissettim rüyamdada hep erkek bebeği gördüm çevremdeki herkes senin oğlun olcak dedi bir çok hurafeler erkek gösterdi geçenlerde tam 12+0 da özele gittim doktor çok küçük zor görürüm dedi baktıktan sonra yüzde 80 kız dedi sizce yanılmış olabilir mi daha önce böyle şeyler yaşayan var mı ?