Benim de transferimin 6. Günü grip olduğum için ilaç başlamadan önce betaya baktılar 5.45 çıktı ama yükselir mi bilmiyorum 2. Denememiz ilki tuttu ama düşük oldu insan çok korkuyor sizi anlıyorum o yüzden inşallah Rabbim kucağımıza almayı nasip eder 🤲🏻🧿