Guzelanne56 bebegimolacak bende gebelık yokken hep 0 lı değerler çıkardı şanlı 3-4 güne yükselecek gıbı duruyor zaten 10. Gün erken vermıssın kan 14. Gün net sonux alırsın Senı hep hatırlıyorum senın yaşadıklarını yasadım allah kucağını boş bırakmasın
kubra_1206 bebegimolacak ay bilemedim ki kuşum regline ne kadar kaldı senin olmadı regl bekleyelim napalım
kubra_1206 bebegimolacak benim de 7 gün var kuzum bekleyelim ya sürekli teste para vereceğimize biraz sıkalım bari dişimizi. Negatife de razıydım hani 0.5 falan çıksa tüp bebek merkezlerine bakacaktım ama 2 çıktı şimdi bilemedim.
kubra_1206 bebegimolacak baksana kızlarda yükselenler olmuş, verelim Salı yine haberdar et beni de mutlaka 🥰