Selmagkk
Hamileliğin ilk aylarında aşırı saçım döküldü kan değerlerim normaldi dıştan saçı beslemek de düzeltmiyor maalesef zaten düzenli biberiyle yağı kullanıyordum doğal şampuanlar kullandım vs. Doktorum normal olduğunu ve bir süre sonra duracağını söyledi . Dışarıdaki insanlar da hamilelikte saç dökülmez diyorlar iyice üzülüyordum ancak doktorumun dediği gibi oldu 6. Ayda durdu ve şimdi neredeyse hiç dökülmüyor. Ekstra bir şey yapmadım sadece kan ilacı ve diğer gebelik vitaminlerini düzenli kullanıyorum. Yani hamileyseniz sabredin hamilelikte saç dökülür normal ve geçecektir