Mrvtrk ayy çok yeniii 😍 böyle hikaye okurmuş gibi hissettimde bi an bi kaç yıl oldu sizinde sandım kusura bakmayın o halde 🤭 video falan çekilmş ne güzel anı kalacak yıllar sonra. Benmde o an hemşire habersizce bi fotoğraf çekmiş doğum ânında ama sonrasnda resmen doğum parası kadar ücret karşılığında verebileceğini söyleyince 😅😄 almamıştık .şaka gibi bazı insanlar gerçekten. Bu arada happy kids de hep bi tartışma var nedenını bilmiyorum o yüzden silmiştim. Burası daha samimi bencede kalın ☺️☺️