Özel hastanenin birinde ilk doğumumu yaptım. Spinal olarak kararlaştırmıştık ama ben sadece belden iğne yapıldıktan sonra beni yatırdıklarını hatırlıyorum ardından damar yolumdan bişey enjekte edildi ve 3-4 saniye sonra ilerisi yok. Gözümü açtığımda sadece karnım diye ağlıyodum . Şimdi ben genel mi olmuş oldum yoksa spinal böyle bişeymi . Hani çekiştrme falan hssediliyodu 🤔