Sedefbaq bizimde öyle evimiz kutu gbi 🤦♀️ Bu yaz taşınalım diyorduk ev küçük diye fakat hamile olduğumu öğrenince iptal ettik. Yatak odasında beşik sığacak kadar duvarla yatak arasında boşluk vardı oraya beşiği koycam. Dolap falan alamıcam onu koyacak yerimiz yok malesef şifonyerin bi bölümünü ona ayırmış arkadaşım bende öyle yapcam. Diğer oturma odasında da kayınvalidem kalacak zaten kutu gbi evin içinde nasıl yaşıcaz bakalım 🤦♀️