Hhh03 kendinizi strese sokmayın ben bir kere düşük yaşadım bir kere kalbi durdu kürtaj oldum. İkisindede herhangi bir lekelenmem yoktu sadece düşükten önce geldi vedüşük olduğunu öğrendim. (Kan pıhtılaşmasıymış kayıplarımın sebebi)Benim bir arkadaşım hamileliğinin sonuna kadar lekelenme yaşadı hatta bu yüzden hastahaneye yattı ama sağlıkla kavuştu bebeğine. Bazen kanama alanı oluşabiliyor. Ablamın 2 gebeliğide riskliydi ama ikiside sağlıkla doğdu. Zaten progestan bebeğin tutunmasını sağlıyor. Kanamanız olmadığı sürece içiniz ferah olsun. Zaten sabah akşam kullandığınız için progestan yeterli oluyor yeterki moralinizi bozmayın gebelikte bu çok önemli ❤️