Bende sabah 1 gece yatmadan 2 kullanıyorum geri geliyor az çok ilk zamanlar hiç fitil kullanmadığımdan fazla ittirmiyordum bilmediğimden baya olduğu gibi geri geldiği oldu şimdi iyice ileri ittiriyorum ilk zamanlara göre daha iyi ama yinede parça parça dökülüyor doğru şekilde mi kullanıyorum sizde mi öyle yapıyorsunuz