En önemli etken kafanıza takmamak ilk kızımda bir aktara gittik oradaki abi bize kafanızdan çıkarın hayatınızı normal yaşayın aranızda çocuk lafı bile geçmesin dedi ve benim eşimde de sperm sayısı çok azdı ikimizde sıkıntılıydık. Spor yaptık bol bol kilo ile alakası yok egzersiz yaptık iki ay düşünmedik ve bir anda kusmalarim başladı adet düzensizliği olduğu için ümit etmemiştim test yaptım varmış Allahıma şükürler olsun. Kendinizi kasmayın nasibi olduğu an geliyor asla hamile kalamazsiniz diye bir şey yok yeter ki stres üzüntü yapmayın yediklerinize dikkat edin yürüyüş yapın hersey zamanla olacaktır emin olun 🙏🏻