Ceviz biz ne kadar anlaşılır da konuşsak anlamayacaklar aslında bunu da bilmek çok acı. Benim eşim köpeklere yaklaşamazdı bile hem ellemez sevmez hemde çekinirdi ısırırsa falan diye. Şimdi benden çok titriyor kızımızın üstüne😍Ben bebek sahibi olabilmek için çok çabaladım üzüldüm falan eşim hep dedi ki olsun bizim kızımız var zaten. Ama kimisine de komik ve saçma geliyor. Sevmeyebilirsiniz ama saygı duymak zorundasınız kimse dalga geçmemeli insanların duygularıyla. Başlık çok net dimi hıncını almaya öfkeni çıkartmana gerçek yokki insanlardan.dünyanın en masum canlıları bunlar asıl tehlike insanlar maalesef