Cnsmrc yazdıklarınıza ölümüne kalpler atasım geldi 😍😍😍😍 en güzel anlaşılır böyle anlatılırdı çok yazdım yazdım sildim bir hayvansever olarak agresif ve ters görünmemek adına yazmamayı tercih ettim çünkü hiç sakin kalamıyorum hele barınak diyene doğasına bırakın diyene bir de evladından önce geliyor demek ki diye boş muhabbet yapanlara sakin kalamıyorum.
Toxoyu araştırıyorlar araştırmamış gibi yorum yapıyorlar.
Doğadan bahsediyorlar ama doğa nedir haberleri yok.
Barınak diyorlar ama barınakta hayvanların ne eziyetler ne acılar çekip öldüklerinden haberleri yok.
İki haber izleyip sanki kendi yaşamışlar gibi anlatıyorlar ama olanlardan haber yok.
Kısaca dünyadan bir haberler ama fikirleri çok.
Bir de bilmiş bilmiş yorumlar var. Size çok teşekkür ediyorum çok güzel yazmışsınız ☺️