Kızlar lohusalıkta 40 dolmadan yani tek kalanınız oldu mu değişik hurafeler duydum hep korkutucu yanımda kalacak kimse yok eşimin izni bitti işe başlıyor tek kalmam gerekecek siz neler yaptınız akıl verir misiniz tek kaldığınızda bebeği tek bırakma odada falan diyorlar mutfağa tuvalete giderken ne yaptınız böyle şeylere inanmıyorum pek ama korktum açıkçası bana akıl verir misiniz?