littlechick tosbito bende pcosluyum gecikmemin 16. Günü kanda düşük bi değerle öğrendim ve o gün test yaptım aynı böyle çok silikti. Sizde de var bence kan verin kesinleştirin🐣
tosbito littlechick aynı gibiyiz ya 🥲 kan verdim sonuçlar 2 saate çıkıcak haber veririm sizede umarım pozitiftir
hulya98 tosbito kuzu bi şe merak ettim senin regl olurken çok mu az mı kan geliyor mesela? Kahverengi mi geliyor yoksa koyu kırmızı mı? Bunlar önemli kız kardeşimde de var şimdi hamile maşallah bi düşüğü olmuştu
Bigsecret3 tosbito Var gibi duruyor inşallah vardır kuzum hayırlısı olsun inşallah kan verin ben prodoctor ile öğrendim softec ile kesinlestirdim yalancı pozitif görmedim bu markada 😌
tosbito hulya98 reglim 3-4 gün sürer lekelenmesiz tamamen kan ve pıhtı şeklinde. İlk defa böyle kahverengi akıntı yaşadım 10 gün kadar. Yerleşme kanaması sanmıştım da değilmiş 😕
hulya98 tosbito lütfen bir doktora git kuzum adetin 21. Günü, ben yurtdışındayım burda hormonları adetin 21. Günü ölçüyorlar İkinci gebelik için hazırlık olsun diye kontrole gitmiştim orda öğrendim 21. Gün gelmem gerektiğini bilgin olsun canım
tosbito hulya98 geçenlerde burada birisi adetin 2-3.günü git hormon baktırmaya dedi. Adet olıyım gidip baktırıcam ama doğru gün 2 mi 21 mi şimdi şaşırdım
BilgecyLn tosbito 2 ya da 3. gün bakılanla 21. gün bakılan aynı değil doktorun yönlendirir senin canım