meryemesra aynen öyle artık takmıyorum ama her kim sorsa desem bu cevabı alıyorum insan üzülüyor doğurmadim diye anne olmadım mi sanki insanlar çok cahil kalmış Allah herkesi görüyor şükür diyorum benim içimdeki acıyı elbet bir gün görecekler birde gurbetteyim ailemden uzak umut olmuştu bana bir anda gidince dünyam başıma yıkıldı çok şükür halime tekrar nasip etti Rabbim 🤲🏻 sizede söyleyene bakmayın onlar bu acıları bilmeyen insanlardır eğer ki bebeklerini kaybettiği halde böyle diyorlarsa kesin vicdan yoktur