dryaakhrmn ZeynepDuru17 amin canım tüm ailelerin 🙏 inşallah rabbim sanada nasip eder ikinciside erkek bakalım şafak sayıyoruz 🌸
ZeynepDuru17 dryaakhrmn amin inşallah canım şafak varmı daha sağlıkla sıhhatle büyütmekte nasip etsin rabbim 😍🤲
Asli98- ZeynepDuru17 bende ilk defa hemşehrimi buldum formda merkezdeyim 🤭 26 yaşımdayım bende ilk bebitoya hamileyim 🤭
ZeynepDuru17 dryaakhrmn ayy heycan doruktadir şimdi az kalmış her an gelebilir hazırlıklar tamamdır dimi 😍
ZeynepDuru17 Nurcanyokus6 o gülmek anlamında değil ki sizin attığınız emojinin bı farklisi gülmedim yani 😒
dryaakhrmn ZeynepDuru17 ay hemde ne heyecan tuhaf duygulardayım ☺️ evet çok şükür tamam ama yine eksikler bitmiyor 🥰
ZeynepDuru17 Nurcanyokus6 estegfrullah ben sürekli emoji kullanan biriyim alışkanlık haline gelmiş siz kb mayın sorun değil 🥰🥹
ZeynepDuru17 Asli98- ay maşallah benden bir yaş küçüksün bende 27 üç tane bebeğim var merkezliyim.bende gelcem inşallah haftaya 😊🤭