Dryatpzglu Taila bana hamile bi arkadaşım söylemişti ona da doktoru kullan demiş içeriğini tam bilmiyorum ama hamileler için uygunmuş. Bende bir kere oldu. Aldırdım nöbetçi eczaneden. Zaten reçete falan istemiyolar. İçtim geçti bidaha da olmadı ginde bikaç deda kullanın diyorlarmış ama ben sadece yanmam olduğu zamanlar kullanmayı düşünüyorum 🥰
Selim_Alparslan Taila canım tam yorum yazacaktım senin yorumunu okudum vazgeçtim tam beni anlatmışsın 😞 benimkide erkek 31+3 haftalığız en çok isim konusu yoruyor 🙁
Taila Selim_Alparslan oğlumda hiç hamileliğe dair bir ağrı sızı acım yoktu okadar keyifli bi hamilelij geçirdim ki ilk diye heralde adınıda daha beş aylık hamileyken karar verdim yusuf olucak dedim babasıda taha istedi taha yusuf koyduk 👏🏻 Ama bu kız iki aya doğacak hala adı yok hamileliğimde çok sıkıntılı geçiyor başından beridir böyle 🤷🏼♀️
Selim_Alparslan Taila çok güzel ismi var canım Allah bağışlasın 🥰 benimde rahattı çok şükür ama son 3 ay çok zor geçeçek gibi ☹️
Taila Selim_Alparslan Allahım kolaylık versin bizlere bu arada sana tavsiyem isim olarak cesur ben çok beğeniyorum bu ismi 👏🏻👏🏻 Birde iki isim düşünüyosan aklında bulunsun peygamber efendimizin hadisi şerifi var Muhammed koyabilirsin başına ben çok geç öğrendm bunu şimdiki aklım olsa muhakkak koyardm 👍
Taila Selim_Alparslan çok güzel isim selimde 🙏🏻 Karar vermek zor vallahi ben hala isim bakıyorum hergün her dakika taktım resmen 🤭
Hty1065 Fattma bizim kızın da tahmini doğumu 8 Mart inşallah o gün gelirler anlamlı ve özel bi gün olur 🙏☺️
Fattma Hty1065 Aa ne güzel inşallah canım bende gününde gelsin istiyorum ama bekliceklermi bakalım hanımefendiler 🤗😍
despina234 Ben de 31 haftalığım 😍 hazırlıklara 33 34 gibi başlamak istiyorum. Evi iyi bir temizletsem,buzluga misafirler için birkaç çeşit atsam bir de bebeğin dolabini halletsem harika olacak 😁 benim haftamda olup hala bunları tamamlamayan var mi strese gerek yok degil mi 😀
fitmom [bilinmeyen] ben de sizin gibiyim ilk 5 ay gram bile almadım Sonra ayda 2-3 ala ala geldim 34 haftalığım en son 10 kilo almıştım inşallah daha fazla almamışımdır
Dryatpzglu Nursen21 Ahh evet maalesef durup dururken bacaklarım, sırtım, belim ağrıyorr. Wc de yatıp kalkıyorum 😂😂. Sizlerde de şey oluyor mu yaaa gece nasıl yatıyorsan sabah da öyle uyanıyorsun ?? 😁
KubilayEsraKayadelen Nasyaaa ben hastane çantasını hazırladım ve temizliğe başladım dip köşe canım cam dolap yavaş yavaş yapıyorum 😊😊
Nursen21 Dryatpzglu gece uyumak mı 🥺 Ne tarafa dönsem rahatsız oluyorum lavaboya gitmeye gelirsek en kolayı oymuş Halsizlik yorgunluk tembellik şimdilik tek istediğim hayırlısıyla kazasız belasız doğurmak istiyorum herşey artık gözüme görünmüyor