Denizlina09 birmayismasali benim 31 ekim sacma bir şekilde pazar günü test yaptım tabiki çıkmadı bu kadar erken çıkmayacağını tahmin etmiştim 😂 belirti mi bilmiyorum akintim var sürekli bi daha ne zaman test yapsam diye düşünüyorum
gunesveguney birmayismasali bat 27 benimde, ara ara belirti var gibi hissediyorum bazen de hiç yok gibi. Akıntı batma tansiyon dengesizliğim var bu hafta ama belirti gibi düşünemiyorum 🥹
Denizlina09 birmayismasali ovulasyon falan yok ama.programlara göre 17 ekim gözüküyordu ki o haftayı full degerlendirdik
birmayismasali Denizlina09 su an test yapsanız çıkmaz sanırım. Dayanabiliyorsani regl gününüzün geçmesini bekleyin 😂💖
Mommyarzu Denizlina09 programlar bende hic dogru gostermedi canim 28 gunde bir regl oluyorum hep 14 gun sonrasini gosteriyordu o gunleri degerlendiriyordum ama ovulasyon testi yaptim ilk defa bu ay yumurtlamamla programin arasinda tam 5 gun oynuyor
birmayismasali Dilekylmaz benim de 28-29 gibi. Kasıklarımda çok az ağrı var gibi psikolojikte olabilir bilemiyorum 🥹🥹 siz ne zaman test yapmayı düşünüyorsunuz
Solgundeniz birmayismasali benim 25 Eylül hala yapmadım test bende geçen hafta yaptım aceleci davranıp negatifi görünce şuan bekleme taraftarıyım bir gün geciktim sadece
Elif_8 Denizlina09 düşünmüyorum günümün geçmesini bekleyeceğim 😊 her defasında erkenden yapıp hayal kırıklığına uğradım bu kez de böyle deneyeyim dedim
birmayismasali Kızlar acaba yarın kan testi versem çıkar mı çok sabırsızlanıyorum ya biraz kasık ağrım var 15 ekimde çatlamam oldu
Denizlina09 Aylinkhramn bende cuma bir test yapsam mı hafta sonu evde değilim yada dayanıp p.tesi mi beklesem oyy