Hayalimmm42 benimde geçen hafta hiç açılma yoktu,rahim ağzı kalın henüz dedi,karnım hâlâ gayet yukarıda,ağrı namına hicbirsey yok olan ağrılarım da kesildi sanki🤷eşim hergun soruyor yokmu bişey yok diyorum her gün 😁diğer çocuklarım 37 de gelmişti, o yüzden erken bekliyordum onuda ama bu nazlı çıktı