Sevaf yapılan 2. İdrarda negatif çıktı sonucum idrarda ne kadar protein var diye bakmışlar oda hesaplanmamış doktor tahliller doğru olmaya bilir istersen eğitim araştırmaya git bizde tahlilleri oraya gönderiyoruz dedi ama sende bişey olcağını düşünmüyorum tansiyonunda normal ilerliyor vb vb dedi işte