Bende ilk hamileliğimde preaklemsiye bağlı hellp sendromu geçirdim. 20/12yle acile gitmiştim. Karaciğer değerlerim çok çok yüksekti. 27+5 ama 24 uyumlu doğmuştu bebeğim. Şimdi tekrar hamileyim 29+3 olduk. Özeldeki doktorum 24 saatlik idrar istedi yarın sabahtan başlayacağım biriktirmeye. Normal idrar tahlilinde protein negatif çıktı aslında ama preaklemsinin en ağır formunu yaşadığım için bakalım bu haftalarda dedi. Şuanlık bende en yüksek 12/6 gördüm. Zehirlenme zaten idrarda protein+tansiyonla ortaya çıkıyor. İdrarda protein çıksa bile zehirlenme yaşıyorum diye düşünüp strese sokmayın kendinizi..😊 zaten hamileyken en ufak tansiyon yükselmesi kendini belli ediyor. Benim bir anda yatıyordum tuvalet için kalktığımda ensemde bir ağrıyla ard arda belirtiler yaşayarak ilerdi sürecim şimdi bol hareket edip ödem tutmamaya, bol su, tuzsuz ve %90 sağlıklı beslenmeyle geçiriyorumm. %10lukta kendime esneme payı 😀