Kkardelenn1 adetim düzenliydş normalde son iki aydır düzensizdi. 45. Gün adet olmuştum. Bir sonraki ay 45i de geçince test yaptım 47. Gündü sanırım. Normalde adet tarihim 21 aralıktı doktor 28 aralık olarak güncelledi geç döllenme diye. 37+4 te doğum yaptım. Haftamıza hep uyumluyduk son ay biraz geriden geliyor 1 hafta kadar dedi. Yapı olarak zayıf bi bebek dedi sorun görmedi doktor.