Kızlar merhaba yardımcı olabilir misiniz lütfen 13 Eylül’de adet gördüm daha da adet görmedim salı günün kan vermiştim negatif bugün de kan verdim negatif sizce adet söktürücü kullanmalı mıyım yoksa biraz daha beklemeli miyim salı günü ve bugün verdiğim kan sonuçları ise şu şekil 2.0