Aslaninannesi_ Glrrr1 canım doktor seni ikna edemediyse biz hiç edemeyiz panik yapma bi sakin ol bende 6.haftda gördüm bebeği 5 te gittiğim de yoktu . Sen bu şekilde olumsuz düşünür stres yaparsan bebeğe zararlı olumsuzu çağırma haftaya görürsün
dygsss Glrrr1 benimde 5+4 te kese göründü sadece keseden bi hafta sonra yani bugün bebeği gördük oda minicik endişelenme annesi vardır inşallah
-Nazli- Glrrr1 bende ilk öğrendiğimde 6 haftalıktı kese görünmüştü ama bebek görünmemişti 1 hafta sonra tekrar gittiğimde bebek görünmüştü. Daha çok yeni olduğu için görünmemiştir
Flowermom0 Glrrr1 bendede aynı oldu cnm korkma. Bende çok korktum ilk hamileliğimde 5haftada bebek gözükmüştü. Ama bu hamileliğimde yoktu bebek. 7.hagyada bebegi gördük
Papatyam39 Nur_Erdugan53 merhabalar benimde şuan başıma gelen şey , 7 haftalık olmam gerekirken kese 5+4 e uyumlu çıktı. Kesenin içi dolu dedi bir hafta sonra çağırdı. Sizinki büyüdü değil mi kalp atışı duydunuz mu ?
esra34_ Glrrr1 evet benim canım kese var bebek yok gorunmuuor dedı özeldi bide 10. Gun gel hem muayne paraı vermesizsin hem klp atışına bakarız vs 6+4 de kalp atışını bile duyduk
Kumsal28 Glrrr1 benimde öyleydi cnm korkmana gerek yok bazen geç döllenme de olabiliyor benim 8 gün geç döllenme olmuş bende çok korkuyordum ama çok şükür ki pzrtesi kalp atışını duydum sende bebeği görürsün inşallah cnm merak etme daha küçüktür
Semakantar Glrrr1 benim 6+1 de kese var bebek olusumu gozukmuyordu ama 2 hafta sonra gittigimde kalp atisinida dinlemistim normal bu haftalarda canim