Benimde 6. Haftada görünmedi daha somrasındada oluşmadı ama doktorum bunun normal olduğunu hastalıklı bir sperm olduğu için oluşmsdıgınj söyledi kürtaj olmak zorunda kaldım çok üzülmüştüm şimdi ikiz bebeklerimize hamileyim ☺️ inaşşlh bebeğiniz oluşur ve öyle bişey yaşamazsınız sizin haftanız daha çok küçük görünmememsi normal