Hande4545 Minyonannecik Allah’a bin şükür iyiyim bende bugün leke yoktu insallah gelmez bi daha masallah subanallah bize o zaman ❤️🧿 kontrolunuz ne zamandı
Hande4545 Bu arada artık kanamam durdu bugün itibari ile sizce doktora direkt iletişime geçip bildirmeli miyim iğneyi bırakayım diye yoksa devam mı edeyim cuma günü kontrol cumaya kadar
Hande4545 Minyonannecik günler sonra bi yemek yapayım derken biraz sabit durdum yok böyle bi acı belime resmen bıçak saplanıyor
umranyuksel Minyonannecik 6+3 deyim benim de kahve rengi akıntım oldu iki gün durdu tekrar oldu progestan ağzından gece yatmadan önce kullanıyorum baş dönmesi yapıyormuş bir sıkıntı olmadı bol bol su iç ve dinlen doktorum sadece yemek yapmaya kalk demişti bana kullandığımdan bu yana olmadı kanama
Hande4545 Minyonannecik aynı şeylerden geçiyoruz demek ki şükür korktuğum başıma gelmedi o ağrıya ama yok çok sabit durmam artık
Hande4545 Minyonannecik iş yapınca zaten korku sarıyor beni Allah kimseye yaşatmasın böyle streslerde Bide aksi gibi grip oldum ben 🥹