xEndless Hande4545 8 haftalık oldum 2 hafta iğne kullandım başta 3 gunde 1 daha sonra geçmeyınce günaşırı kullandım ipne bitince daha yazmadı doktor lekelenöe de bitti
Hande4545 xEndless oh şükür darısı bizlere insallah bugün kahve lekelenmem var o da bi bitse Allah’ın izni ile
Minyonannecik xEndless kan sulandırıcı içmeye devam edicem ben bide ara verdik leke geliyo diye siz kullaniyomusunuz bir önceki düşük hikayemden dolayı
Hande4545 Minyonannecik yol hayır kullanmıyorum iğne kullanıyorum programtan sadece dün başladık iğneye öncesi fitildi siz
xEndless Minyonannecik Aspirin ve oksapar kullanıyordum aspirin kestik oksapar devam ediyorum bende hafif düzeyde pıhtılaşmada da var doktorum kesmedi doğuma kadar kullanacaksın dedi hatta
Hande4545 Minyonannecik rabbim kucağımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı bize güç versin ins Anladım çok geçmiş olsun
Minyonannecik xEndless anladım canım ben şimdi tam kanama bitmisken tekrar tekrar başlicam korkuyorum
Hande4545 xEndless şuan nasılsınız Amin ben zaten uyudum uyandım hic kendimi yormadım kalkınca öyle kendimi görünce korktum vs o ayrı bi tedirginlikti neyse geride kaldı hepimizin ins allahın izni ile
xEndless Hande4545 Şimdilik sıkıntım yok idrar yolunda enfeksiyon vardı onun için geçen gün kültür verdim sonucu çıkınca tekrar gidşcem doktora.. Sizde durumlar ne?
Hande4545 xEndless iyi olsun evlatlarımızı alalım kucağımıza insallah hepimiz de tek duam sağlıkla kucağınıza almak