Kızlarrr ne durumdasınız kaç gün kaldı hazırlıklar ne durumda ??? Heyecan korku var mı sezeryan olacak olan var mı ? Ben bi çok şeyi bitirdim bi temizlik kaldı oda Salı günü olacak doğumdan bir gün önce de bebişin yatağını hazırlayacağım . 29 Ekim de doğuma gireceğim 😍