Shebaby evet çok zor şeyler yaşadık neye uğradığımızı anlamadık herşey bir anda oldu gerçekten bazen düşününce böyle rüya görmüşüm gibi geliyor 2 sene geçti üzerinden daha dün gibi herşey. Benim sanırım tansiyondan dolayı böyle bir durum yaşayınca biraz karıştı tam teşhis konulmadi. Çünkü o tansiyon yükselmeden 2 gün önce muayenedeydim rahim ağzı falan herşey normal demişti doktor 🥲 bende enfeksiyondan kaybettim bebeğimi 26+5 de doğum oldu 2 gün yaşadı kuvozde kaybettik oglumuzu. 2 sene korunmamizi istedi doktor hem bedenen hem psikolojik olarak toparlanmam için. Sezaryen oldum ve rahim çok fazla işlem gördü çok zarar gördüğü için doktor 2 sene bekleyin dedi korunmayı bırakınca hamile kaldım 2 ay sonra hiç ummuyorduk resmen Rabbim mucize gönderdi bize. İnşallah hep bu şekilde devam eder.
Rabbim hepimizin yardımcısı olsun hakkımızda en hayırlısı neyse onu versin 🤲🏻 bizlere zamanında ve sağlıklı doğumlar, sizlere de en hayırlı zamanda kolaylıkla sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲🏻🧡