İnşallah kızlar ya bir de abdominal olalı 11 12 gün oldu ama hala kahverengi lekelenmeler devam ediyor bir de adet günüm dündü bi iki kere selpağa kırmızı geldi daha giden gelen yok bi sapıttı orası doktorum endişe etme daha sürer o dedi 2 hafta kadar sizin de öyle mi olmuştu ameliyat olduğunuz da acaba