Lagaliballah defnevedoruk bat 24 halsizlik uyku belim agriyo ara ara kasik agrim var gögüslerim agriyo ucu koyulaşti midemde bulaniyo ama o hep bulandigi için onu saymiyotum
Senaaaskr Hilal_2302 geçen hafta cuma cumartesi (17-18) Ekim benimde şiddetli bel ağrım oldu . Ne oturabiliyorum ne de yuruyebiliyordum ağrıdan iş yerinde çok zorlamıştı beni . Yerlesmede olur mu bel ağrısı yumurtlamadan sonra 6.7. gün de oldu ağrım şimdi yok hiç . Adete 5 gün kaldı
noble1 Benim bat 26 dün de bugün de test yaptım ama negatif Fazla wc çıkıyorum, onun dışında bi aksiyon yok 🫠 yarın ya da çarş da erken gebelikte çıkmazsa yoktur diye düşünüyorum
noble1 Denizlina09 aynen 6lı aldım, aklımda kalcana her sabah yaparım dedim🤣 İlk defa bu ay his olarak pozitifi göreceğim gibi geliyor, inşallah yanılmam🧸
Denizlina09 noble1 benim bu ay ilk korunma döneminden sonra aslında hiç umudum yok ama sanki dün hep kasık ağrısı çektim belki de psikilojik BAT 31 kendime söz verdim 27 sine kadar erken gebelik testi yapmak yok :D umarım tutarım
noble1 Denizlina09 evet 27sinden sonra anca , çok erken yapmamak lazım canım çünkü zten varsa cıkmaması daha yüksek ihtimal☺️ dedi kendisi 6 gün kala teste başlayan kişi hehshdh
Hilal_2302 Kızlar ayağa kalktığımda kasıklarımda 5 saniyelik bir batma ve ağrı oluyor bu belirtimi acaba ?
Dkyckbraaa-1 Cnsmv 3 günüm var kahverengi leke geldi eğer yarın regl kanına dönüşmezse test yapacağım