Gamze_gamze en başından beri her muayenede doktorların ilk söylediği şey “ çok hareketli bir bebek sizi bekliyor” oldu. Çarşamba günü doğumum var hâlâ çok hareketli kızım. Geçen sordum hareketli olması bir sıkıntı mı diye biz hareketli bebeği severiz hareketsiz bebek korkutur beni endişe etme bu iyi bir şey dedi. Doğum sonrasını bilemiyoruz tabi 😀 diğer kızım 3 yaşında o hep uyurdu hareket etmiyor diye acile gittiğimi bilirim. O bile şimdi erkek çocuğunu aratmayan cinsten. Bu cebinden çıkaracak gibi duruyor 😀