Gamze_gamze Aranızda bu durumu yaşayan var mı? 30. Haftadayız bebeğim inanılmaz derecede hareketli. Endişe ediyorum birşeyden rahatsız da o yüzden mi bu kadar vuruyor diye. Geceden akşama kadar böyle neden acaba 😟
[silindi] Gamze_gamze doğana kadar böyle olacak endişe etmeyin 3 gün var doğuma 29.haftadan beri aynı geziyor sağ sol artık karnımın yanlarından belime doğru taşıyor kolları elleri falan
Gokturkmom_ Gamze_gamze Benim bebeğinde öyle 30+4 üz,hissedemesek daha telaşlı olurduk bi sorun olduğından değıl hareketler endişelenmeyin 🤩
Rabiamina Gamze_gamze 28 haftadayim 2 gece önce uyutmadı resmen. Bütün gün sakindi gece başladı ve geneli tekme değil de sanki içimde bir yerlere sürekli bedeniyle baskı yaptı durdu. Dün de hareketliydi biraz yoruldu galiba 😅
Gamze_gamze Simasu14 acaba çok hareketli olduğumuz için mi öyle oluyorlar ben pek yerimde oturmuyorum temizlikti kışlık hazırlamaydı derken
Gamze_gamze Simasu14 ondan bence biz anneler herşeyi aynı anda düşünüyoruz. Kendinden başka da kimseden hayır yok ne yapacağız mecbur
Gamze_gamze Serap07 hahahaha doğru tespit 👍🏻😂 Bir ebe arkadaşım şey dedi geceleri yan yattığımız için daha çok hissediyormuşuz hareketlerini. Gündüz ayakta olduğun için o kadar hissedememen normal dedi