-Arzu-76 ay ne güzel eşiniz yaninızdaymıs aslında en büyük destekciniz eşiniz biliyomusunuz ben erken doğum yaptığım da ne annem babam ne de eşim vardı eşim askerdeydi kızım başka ilde yattı kaynım eltim götürdü getirdi inanın zor oluyor ne güzel eşiniz yardımcı oluyormuş elinden geldiğince dinlenmeye bak yat bebeğin sağlıklı doğsun inşallah ozaman işine gücüne bakarsın evlattan önemli hiç bir şey yok şu hayatta