Yani ben bu olayın farklısını yaşadım 29+6 da yaptım dogumumu ciğer geliştirici magnezyum vs. Doğum masasında yapıldı sen Rabbime dua et sadece inşallah vakti zamanında hayırlı gelir bebeğin 🤲 doğsa bile kuvezde yatar sonra alırsın yrterki canı sağ olsun sağlıklı gelsin dualarım seninle ☺️🤲