sonsuzmasalim aynıyız canımm Perşembe 40.haftam henüz çatı muayenesi olmadım o gün olcam ve ya o gün sezeryan ya da biraz bekler suni veririz dedi yalnız benim kızım baş aşağı ama yan duruyormuş o yüzden kanala girmesi zormuş ve normal Doğum olmama olasılığı yüksekmiş umarım kendiliğinden gelişir herşey Allah yardımcımız olsun