Gebe_hazl vajinal normal doğum istiyorum bende. Kendimi rahatlatma şeklim o kadar kötü olsa milyonlarca yıldır kadınlar ilk doğumundan sonra 3 5 doğum daha yapamazdı diyorum😂
Aslında sezeryanda dikiş ağrısı yaraların iyileşme süresi ve öksürme de hapşırma da dikişlerin patlaması riski beni çok korkutuyor. Bıçak altına yatma düşüncesi mahvediyor beni😬 Hem normal doğum da daha hızlı toplanılıyor gördüğüm kadarıyla. Bende hep doğumdan sonra en hızlı şekilde toparlanıp kendi bebeğimle kendim ilgilenmek istiyorum. Bunların da katkısı oluyor vajinal istemem de. Alttan da dikiş, yırtılma oluyor biliyorum ama içim hep vajinal den yana daha rahat nedense. 🤗
Bir dönem çok korkuyordum acaba isteğe bağlı sezeryan mı olsam ya çok zorlanırsam yapamazsam diyordum ama gidişatta vajinal doğum yapabilme ihtimalimin yüksek olduğunu gösterince en iyisi ben vajinal den devam edeyim diyorum. Kendim de doğumun kolay olabilmesi için elimden geleni yapıyorum. Yürüyüş, merdiven çıkma, egzersiz, squat, korunmasız ilişki, bol bol hurma tüketme gibi gibi.
İnşAllah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza bebeklerimiz🥰🤲🏻