Gebe_hazl ben normal doğum istiyorum, hiç yaşamadığım bir duygu acı vs olduğu için öyle ya da böyle çocuk çıkacak sezeryan yöntemi yokmuş gibi düşünüyorum bu şekilde rahatlıyorum, zaten biraz nazlı bi yapım var sezeryan olup doğum sonrası kendimle uğraşmak istemiyorum direkt çocuğuma yönelmek istiyorum 36+2deyiz çarşamba günü çatı kontrolü var bakalım ben böyle düşünüyorum ama şartlar el verecek mi