ceren-123 Melosum34 benim de göğüs uçlarım açık pembe tonlarındaydı zaten sarışınım ama şuan 6 aylık hamileyim karardı baya ve damarlanmalar oldu bebeğim kız 👼🏻🌸
Melosum34 ceren-123 ben çok umutlandim şuan kız bebeğe böyle yorumlar gelince 😂benimde kapkara oldu 6 aylık gebeyim ama cinsiyet göstermek için yüz gorumlulugu mu istiyor ne istiyor bilmiyorum 😃
Fundaaaa46 Melosum34 umutlanma canım bendede aynı sorun var ama erkek 😂😂😂 yani belli olmuyor sağlıklı olsunda
ggmom Melosum34 östrojen hormonu yapıyor bunu göbek çizgisi de beyazdır normalde bu hormonla kararır lekelenmeler de bundan olur dogumdan sonra geçiyor:)
ggmom Fundaaaa46 rahim toparlanana kadar geçer herkesin hormon değeri başka benim de çok karardı açılırken ilk kir leke gibi oluyor geçtiğinin farkına bile varmiyorsunuz ama öyle soyleyim