Ezgidefne başka bir doktora daha sor istersen cnm benim doktorum da hemen kal dememişti gerçi ama biz zaten korundugumuzu düşünürken oldu düşükten sonra kanallar daha acık oluyormus sanırım bunun etkisi olabilir, kesinlikle kalma mı dedi yoksa bikaç ay kalmasan iyimi olur dedi o önemli, kötü bişey olmasın da ..