Ezgidefne canım ❤️ Rabbim hayırlı zamanda sağlıklı bir şekilde tekrardan nasip etsin 1 yıl önce boş gebelikten kürtaj oldum bende doktorum 3 ay dedi ama ben 6 ay geçsin istedim sonra denemeye başladık 4 ay filan sürdü çok şükür şimdi ,8 haftalık olduk ama ilk zamanlar olmuyor olucakmi derken olmadı önemli olan psikolojik hazır olmak ve beklememek Rabbim zaten vaktinide zamanını da bilir inşallah Rabbim sana da vakitli saatli sağlıklı kucağına aldığın güzel haberlerini nasip eder ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️