Tubitumum Kek benimde aynı canım doktor sezeryan olabilir dedi normalde 4 kasımda sezeryan kpnuştuk ama büyük olduğu için bebek daha erken olabilir dedi doktorda
Tugbagol anonimhamis allahım yardımcımız olsun🥰 çatı muayenesi olmadım canım ben suyum fazla bebek iri direkt sezaryen dedi doktor 21 ekime gün verdi. Son 7 haftadır kontrollerim haftada 1 e düştü. İşte her gittiğimde nst ultrason alıyor.
Tugbagol anonimhamis aa hareketlerde de çok dengesizlik yaşıyoruz. Bazen 6-7 saat yok böyle olunca hemen bir türk kahvesi içip yatıyorum hareketleniyor bazen sadece kayıyormuş gibi hissediyorum
anonimhamis Tugbagol benim canımı acıyor dokunuyorum taş gibi herhalde ya bacağı ya sırtı ne bilim 🥰🥰☺️☺️☺️
Tugbagol Zeliha1818 ayyy allahım saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin evlatlarımızı🥹🙏🏻 benim de pazartesi doğumum. Ama yine de iyi ilerledik🤭
--sy 36+2 ne gece uykusu kaldıı ne başka bi şey, vücut ağrısı desen ayrı saçma sapan psikolojik bunalımlar ayrı ay valla artık doğsun istiyorum
Tugbagol anonimhamis balım benim şekerim var ve bebek iri ondan dolayı 3800 dedi ctesi son kontrole gitcem ama doğuma kadar 4 olur dedi doktor
Merve32- anonimhamis bebiş hareketli baya Kilosu bir hafta önce 2560 gr dı şuan bilmiyorum şaşı günü gideceğim