Missgod evet doktora göre bir hafta sonra olarak görüyor benımde yarın kontrol ama cumaya kadar beklicem şuan 39+4 olduk hala bişey yok benım doktorumda aynısını dedi 41 dolana kadar beklerim dedi onun deyimine göre bir haftam kaldı bilmiyorum benım bebek kanalda asagıda ama gelmiyor yok yani sancida yok açılmada yok ara ara agrım oluyor oda geciyor peki suni sancıyı neden denemedin bizim bi akrabaya verdiler gecenlerde dogum yaptı oda 41 haftalık sancı yoktu 12 saat sürmüş ama bunun 8 saati hiç agrı cekmemis son 4 saat sancı cekmıs ve dogurmus