Kızlar biz 37+5 günlüğüz. haftaya bugün bu saatlerde bebişim doğmuş yanımda olmuş olcak inşallah 24 ekim sezeryan günüm ikinci sezeryanım tecrübeliyim bu beni daha mı korkutuyor bilmiyorum sizi korkutmak istemem çünkü sancım falan çıkmıyor bebek yan duruyor ayağını resmen belimde hissediyorum çünkü birazda kilosu güzel maşallah bide kasılmam çok oluyor en son 3400 dü siz ne alemdesiniz neler yapıyosunuz😊