Melekozlu aslcnr parmak canım parmak korkma kasma kendini çok çok kötü değilmiş kendini hazırladığında hiç korkmuyorsun
hermione_granger 37+5 bugün yaptı doktorum benimde 20 saniye süren birşey korkuyordum ama kortuğım gbi olmadı çok şükür 🙏😊
hermione_granger aslcnr arka kemiğim müsait ama ön pubis kemiği biraz darlık var normal doğum deniyebiliriz açılma olabilir dedi doktor
NebahatU Bugün çatı muayenesi yapıldı elle bakılıyor 20-30 saniye sürüyor canım acımadı hiç kasmadım kendimi
NebahatU aslcnr sonuç henüz açılmam yokmuş benim kız 39+1 oldu nst de sancı 20 dk da sadece bir kere çıktı gelmek istemiyor sanırım 🙂
hermione_granger aslcnr doktor olduğu için anlamış olabilir mi uzmanlık alanı hani 😂 ne biliyim vallahi 20 saniye falan sürdü doktorun yalancısıyım ben 😂
aslcnr Dlntkesn bacım bişey sorucam lekelenme oldu mu? Birde neden çatı muayenesi doğumu tetikler diyorlar bilgin varmı?
Dlntkesn aslcnr evet lekelenmem oluyor normal dediler Çatı muayenesinden sonra doğumu tetikler demelerindeki amaç da orayı uyardıkları için ama herkeste hemen doğumu başlatacak diye birşey yok
NebahatU aslcnr dediğin gibi nazlı baya cinsiyeti de uzun zaman göstermedi sonra yüzünü göstermedi şimdi de gelmiyor 😁 Amin inşallah hepimiz sağlıkla alalım evlatlarımızı kucağımıza inşallah 🤲
Nazo77 Sedaerva03 birde onlar açısından bak ne kadar zor çok mu meraklılar millete parmak sokup bakmaya🤦🏻♀️ Çok zor iş valla.