aslcnr sizi korkutmak istemiyorumm ama normal doğum olursa muayene çok edecekler(eğer devlette takipliyseniz) ama inanın korkmayın hiç acımıyor sadece kendinizi kasmayın elini sokarken derin nefes alın 15 20 saniye bile sürmüyor normal doğumda da sancı olunca açılma var mı diye bakiyolar ama sezaryen olursa olmuyo diye biliyorum . Çatı muayenesine parmakla bakılır