Ebrugunesss bebegimolacak bende 1 hafta önce aşılama oldum bana böyle bişey denmedi neden bakıyorlar acaba bu değere ilaç olarak kullanmadım ben progestan fitil olarak kullandım
bebegimolacak Ebrugunesss yok canım o fitille alakası yok bazı doktorlar istemiş bazıları istmeemiş anlamadım
bebegimolacak Ebrugunesss hayır hemşire aradı değeriniz iyi yani yumurta çatlamış tedavi iyiye gidiyor ama bu hamile olduğun anlamına gelmez haftaya kan ver dedi
Mltmknn bebegimolacak haftayı bekleme 3 gün bekle yeter banada 1 hafta sonra test yap dedi dayanamadım yaptım
Mltmknn bebegimolacak benimde 16 buçuk çıkmıştı 3 günsonra test yaptım pozitif çıktı hamileydim 10 üste çıkarsa güzel demişti doktor şuan 35 haftalık hamileyim
Mltmknn Progostoron baktırdığım gün betayada baktırdım ama çıkmamıştı 3 gün sonra idrarda öğrendim sonra kan tahlili yaptırdım 127 çıktı
bebegimolacak Mltmknn canım belli belirsiz çıktı az önce test yaptım 10.gün bugün acaba çatlatma etkisi mi🥹
Mltmknn Bende dayanamadım yaptım öyle çıktı sonra test verdim testten 2 gün sonra hafta sonu diye sağlık ocağına gidemedim 127 çıktı
Burcu_drn Mltmknn canım öncelikle hayırlı olsun allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Ben 11 Ekim’de aşılama oldum 7.gün progesteron 11.5 çıktı beta hCG 2 den küçüktü. Sende de mi beta bakmışlardı? Ve değerin 2 den düşük müydüü
Prmdemet Minyonannecik merhaba progestron değerimiz aynı naptınız bebişiniz aağlıkla doğdu mı acaba düşük mü yaptınız