bebegimolacak Kızlar aşılama yaptıralı 1 hafta oldu bugün progestron için kan aldı doktorum. 24.5 çıktı hemşire çok iyi yumurta çatlamış dedi sizce ?
Guzelanne56 bebegimolacak masallah benım 8 çıkmıştı yumurtlamıştım senın bayagı iyi çıkmış ınsallah sadece yumurtlama degılde bı susam tanesı bu kadar yukseltmıstır😁
Nazli1334 bebegimolacak cnm hamile olabilirsin ben keseyi görmeyi gittiğimde progesteron değerim 18 di rabbim kucağımızı boş bırakmasın inşallah
Ebrugunesss bebegimolacak bende 1 hafta önce aşılama oldum bana böyle bişey denmedi neden bakıyorlar acaba bu değere ilaç olarak kullanmadım ben progestan fitil olarak kullandım
Mltmknn bebegimolacak benimde 16 buçuk çıkmıştı 3 günsonra test yaptım pozitif çıktı hamileydim 10 üste çıkarsa güzel demişti doktor şuan 35 haftalık hamileyim
Guzelanne56 bebegimolacak ınssllaj olur zaten gebelikte progestron değerinde de artış oluyor hatta doktorların bazıları takıp ediyor o degerı de
Hayallerdualaraemanet140822 bebegimolacak ayy hadi inşallah vardır bu ezanın hürmetine Rabbim sana da isteyen bütün kullarına da sağlıklı sıhhatli hayırlı güzel evlatlar nasip eylesin içimden yazmak geldii♥🥰
kubra_1206 Bana bunu sen açıklamıştın ama eğer diğer kızların dediği gibi bir şey varsa ve pozitifse çok mutlu olucam senin için kuzum heyecanla haberini bekliyorum unutma nolur 🥰
kubra_1206 bebegimolacak istemedi kuzum ya sormayı da unuttum biliyor musun, nerede yaptırdın sen yaptırsam mı direkt, yani İstanbul’da mı veya hastanelerde yapılıyor mu gidip versem
bebegimolacak kubra_1206 kuzum işte aşılamadan 1 hafta sonra progestron baktır 2 hafta sonra beta baktır dedi. Aslında direkt gidip baktırabilirsin
Burcu_drn bebegimolacak canım sende beta hCG de Baktılar mı acaba? Ben bu gün gittiğimde beta da isteyelim olmadı takip ederiz dedi doktorum
bebegimolacak Burcu_drn yok kuzu beta bakmadılar beta haftaya perşembe. Ama ben evde salı idrar testi yaparım😀😀