--mom- 31+1 oldum bende aynı dertten muzdaripim. Ekin ismini çok istiyordum eşim kız ismi diyip duruyor, okulda dalga geçerler çocuk zorlanır diyor. Halbuki deniz gibi unısex bir isim ama anlatamıyorum. Başka hiç bir isme içim ısınmıyor beğenmiyorum. Hediyelik, kapı süsü falan yaptırmam lazım oğlumun ismi yok yaptıramıyorum 😅