bebegim35_ Hhh03 evet gerçekten stres yapmamak çok zor insanın elinde olmuyor 🥺 hep pozitif düşünelim her şey çok güzel olacak inşallah doktorlar eminim bir sıkıntı olursa söylerdi artık ona tutunuyorum ben de 🥹💜
Sosyalbiri bebegim35_ çok geçmiş olsun canım korkma. Rabbimin izniyle bir şey olmamıştır. Kalp atışını sat a göre ne zaman gördünüz? Ve ultrasonla uyumlu muydu?
bebegim35_ Sosyalbiri Allahım korusun bebislerimizi canım 6+1 de gördüm dün doktor biraz uğrasti duyalım diye daha erken olduğu için algılamadı ultrason görmek bile yetti tabi 🥹💜
Amineada Gerçekten annelik çok zor şimdiden ne kadar korkuyoruz bebeklerimiz için inşallah ilaçlarla falan bu lekeler biter insan ne kadar kafaya takmamaya çalışsada tuvalette o görüntüyü görmek bile moral bozuyor
bebegim35_ Amineada kesinlikle dualarla girip dualarla çıkıyorum tuvaletten 🥹 her şey güzel olacak inşallah canım Allahım içimize ferahlık versin lekelenmeler de geçsin gitsin dediğin gibi insanın morali bozuluyor 💜
Sosyalbiri bebegim35_ biz de aynısını yaşadık canım. Çok az duyduk hatta haftaya tekrar gidicez nasipse 7+0 da
bebegim35_ Sosyalbiri siz kaçta gördünüz duydunuz canım ya zaman geçmiyor gerçekten muayene günü gelmiyor 🥹💜
Sosyalbiri bebegim35_ canım 4+6 da minicik bir kese gördük doktor bey yakın takip istediği için o gün gittik. 6+1 de de kalp atışı duyduk ama çok derinden. 3 kez denedi doktor sesi alabilmek için. İlk 2 denemede duyulmadı hatta inanılmaz korktum.Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin yavrularımızı inşallah 🤲🏻❤️
aysee54 bebegim35_ çok sevindim senin adına 💕canım bizde gördük çok hafifte olsa duyduk şükürler olsun🥹🥹Lekelenmem baya artmıştı doktora gitmeden 1 gün önce doktorum fitil ve iğne verdi onlarda iyi geldi çok şükür senin nasıl